تحولات منطقه

سخنگوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی با بیان اینکه باید در پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده روش لغو و هزینه اعلام شود، گفت: سامانه ۱۹۵ در راستای رسیدگی به شکایات مشترکان راه‌اندازی شده است.

برای فرار از دست پیامک‌های تبلیغاتی چه باید کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از العالم، اسدی سخنگوی سازمان تنطیم مقررات رادیویی در برنامه روی خط شبکه خبر در رابطه با لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده، اظهار کرد: در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باید شرایط لغو عضویت و مبلغ دریافتی از مشترکان اعلام شود که در غیراینصورت مصداق خلاف بوده است.

وی بیان کرد: برای ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکان سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۹۵ راه‌اندازی شده که در صورت اعلام لغو از سوی مشتری و دریافت دوباره پیامک ارزش افزوده و تبلیغاتی می‌توان مراتب را در این سامانه اعلام کرد.

اسدی تاکید کرد: در صورتی که مبلغی بدون اطلاع مشترکین یه حساب آن‌ها منظور شده، افراد می‌توانند موضوع را در سامانه به ثبت برسانند تا به این موضوع رسیدگی شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.